Friday, May 1, 2015

Bolje se ovdje ni ne rodit, nego se rodit bez kurca - Zadnjih nam se dana država bavi predsjedničkim


Evo i mene u ove kasne sate, imam još taman dovoljno energije butcher block kitchen cart za jedan kratak post. Moji projekti su svi više ili manje od recikliranog drva, tako da je i ovaj stolić, s kojim sam pokušala napraviti neku svoju verziju ovakvih starinskih stolova koji mi se strašno sviđaju, nastao iz kojekakvih butcher block kitchen cart ostataka butcher block kitchen cart (od ograde, od rolete), jedino je gornja ploča od novog mediapana. Ovo sam zapravo napravila prije nekoliko mjeseci i za to vrijeme je doživio nekoliko preinaka (nije  mi se svidio oblik nogu), ali nije to ništa novo kod mene. Tko zna, možda bude još koja... Odavno nisam objavila nikakvu novu lampu (bolje da ne spominjem koliko ih imam), ali ova je konačno dobila svoje pravo sjenilo tako da vam je mogu pokazati. Nevjerojatno je koliko  dobro odabrano sjenilo može promjeniti izgled lampe. Ideja je bila napraviti postolje u obliku ženske siluete kakve su recimo na antičkim grčkim vazama, nažalost mi glava nije najbolje ispala tako da je bez, ali recimo da sam je baš tako zamislila :))
Lampa je fenomenalna, zaista! Kako god da si je zamislila, ispala je super. Stočić mi se isto sviđa, deluju kao komplet. A što ne bi bili? U tom slučaju, butcher block kitchen cart dodaj malo shabby izgleda stočiću i to je to. Reply Delete
Drago mi je kada vidim da još netko neumjereno luduje za lampama kao i ja:)) Ova tvoja je predivna, elegantna, ženstvena sa tim svojim oblinama... i odlično je "sjela" na stolić! Reply Delete
Odusevila si me.Lampe jos nisu dosle na red u mom kreativnom butcher block kitchen cart radu ali cu svakako butcher block kitchen cart pogledati sve tvoje ostale postove sa lampama.Bravo Jagoda.:)) Reply Delete
Jagoda Ovaj blog nastao je iz potrebe da nešto promijenim butcher block kitchen cart u svom profesionalnom životu ili da ostanem na pravom putu...Kreativnost, dekoriranje, estetika interijera je oduvijek bila moja strast, a sve se je još dodatno produbilo kad sam upoznala shabby chic i počela i sama izrađivati predmete u tom duhu ili obnavljati stari namještaj butcher block kitchen cart koji me je osvojio svojim šarmom i romantikom butcher block kitchen cart te prisnošću i toplinom. Moja ljubav je drvo i sve što se od njega može napraviti- lampe, vješalice, etažere, stalki za kolače, okviri za slike...a u zadnje vrijeme i drveni butcher block kitchen cart nakit. Naravno proces učenja i usavršavanja nije nikad dovršen tako da usput usvajam i druge tehnike butcher block kitchen cart i otkrivam bezbrojne mogućnosti kreativnog izražavanja što me neizmjerno veseli. Hvala što ste tu :) Jagoda View my complete profile
►  2014 (2) ►  January (2) ▼  2013 (25) ►  December (2) ►  November (2) ►  October (1) ►  July (1) ▼  June (2) Kutak za čitanje i opuštanje... Stolić i nova lampa ►  May (4) ►  April (2) ►  March (3) ►  February (4) ►  January (4) ►  2012 (59) ►  December (5) ►  November (3) ►  October (6) ►  September (5) ►  butcher block kitchen cart August (4) ►  July (3) ►  June (8) ►  May (7) ►  April (6) ►  butcher block kitchen cart March (7) ►  February (5)
{He who knows, does not speak. butcher block kitchen cart He who speaks, does not know} - *A great quote from a very wise man:* *He who knows, does not speak. He who speaks, does not know. — Lao Tzu* *Photo is from our Pearlbush buds...* butcher block kitchen cart *On...
Happy butcher block kitchen cart May Day! - The first of May always feels like it needs a little celebration! We didn't have a May Day tradition when I was growing up, but doing something butcher block kitchen cart special t...
16 hours ago
Bolje se ovdje ni ne rodit, nego se rodit bez kurca - Zadnjih nam se dana država bavi predsjedničkim porezom, klasičnim političkim prepucavanjima i formularom koji se u ljekarni treba popuniti ako želiš kupiti...
One Large Clock Three Ways (and a giveaway) - I have a thing for clocks especially large clocks and was thrilled to receive this new one from Decor Steals. Only problem is where to hang it? We have suc...
How to Hang Curtains to Make the Window Look Bigger - [image: gray-curtains]As often happens here I played musical chairs butcher block kitchen cart with some furnishing in my house. I added new curtains to the dining room (reveal com...
Gehaakte koala: preview van een nieuw haakboek! - Uitgeverij Kosmos Creatief zocht onlangs 5 haaksters/hakers om een knuffel te maken uit een nog te verschijnen haakboek. Dat zag ik helemaal zitten! Bovend...
KITCHEN ISLAND UPDATES - white and turquoise - Lately each morning while working at the kitchen island I have been hearing a familiar sound coming from outside. It doesn't lasting long enough for me to...
Lake Country ANTIQUE GARDEN SHOW - Waukesha, Wisconsin... - *~ ChiPPy-SHaBBy ~* *BOOTH SPACE #35* *in the "South Room"* * WAUKESHA EXPO CENTER* *(About 20 Minutes butcher block kitchen cart West of the City of Milwaukee) * 1000 Northview R...
Un incanto tutto provenzale …la Choisity en Provence - Buongiorno e buon mercoledì a tutti… Siete pronti per farvi portare butcher block kitchen cart in un luogo magico e incantato nel cuore della Provenza? butcher block kitchen cart Si? Allora che a

No comments:

Post a Comment