Sunday, May 3, 2015

Ono što meni lično imponuje (dobro de, drago mi je, bolje rečeno) je činjenica da sam za sva tri pro


►  2015 (6) ►  април (3) ►  март (1) ►  фебруар (1) ►  јануар (1) ►  show me food trucks 2014 (27) ►  децембар (3) ►  новембар (1) ►  октобар (3) ►  септембар (2) ►  август (3) ►  јул (1) ►  јун (2) ►  мај (3) ►  април (3) ►  март (2) ►  фебруар (2) ►  јануар (2) ▼  2013 (36) ►  децембар (5) ►  новембар show me food trucks (4) ►  октобар (4) ►  септембар (3) ►  август (3) ►  јул (3) ▼  јун (4) Shell - HX# serije (series) Genesis (ispravka i dopuna; correction and amended... Noviteti, New Products More viscous than less and API GL-5 vs GL-4 (Chick... ►  мај (2) ►  април (3) ►  март (1) ►  фебруар (1) ►  јануар (3) ►  2012 (36) ►  децембар (4) ►  новембар (3) ►  октобар (4) ►  септембар (3) ►  август (2) ►  јул (3) ►  јун (2) ►  мај (1) ►  април (2) ►  март (4) ►  фебруар (4) ►  јануар (4) ►  show me food trucks 2011 (59) ►  децембар (2) ►  новембар (4) ►  октобар (4) ►  септембар (5) ►  август (2) ►  јул (4) ►  јун (5) ►  мај (5) ►  април (8) ►  март (6) ►  фебруар (7) ►  јануар show me food trucks (7) ►  2010 (59) ►  децембар (9) ►  новембар (7) ►  октобар (9) ►  септембар (6) ►  август (3) ►  јул (2) ►  јун (2) ►  мај (3) ►  април (4) ►  март (7) ►  фебруар (4) ►  јануар (3) ►  2009 (59) ►  show me food trucks децембар (6) ►  новембар (4) ►  октобар (7) ►  септембар (6) ►  август (9) ►  show me food trucks јул (7) ►  јун (8) ►  мај (5) ►  април (7)
Sve o OLOVNIM AKUMULATORIMA Saab klub Srbija Skoda Forum Srbija Uradi sam - elektronika i mehanika Trijumf duha nad poreznicima? Ideje vam prevazilaze okolinu - izvolite! Poznati forum o automobilima CBC Mass company - Motul Srbija Kedara - Kroon Oil Srbija Honda Klub Srbija Chevrolet Forum Srbija Toyota Klub Srbija Školski i znalački - profesionalno o mazivima Fiat i Lancia Klub Prvi koji su me podržali - Fiat Panda Klub
Sa istoka? Može se reći, a može se reći i “sa Zapada” jer ne samo da je Modriča zapadno (od Srbije makar) a NIS-ov G(azda) svoj pogon ima u Bariju (Italija), nego je i za Lukoil Genesis (razvoj serije) bar delom zaslužan Lubrizol* pa su bi podnaslov ofanziva sa zapada takođe bio (skoro) adekvatan. * Ovo naime nije tačno, radi se o Infineon-u, što je objašnjeno u sledećem, novijem, teksu (ostavljam kao grešku, koja jeste nastala zbog nedostatka vremena da se informacija proveri, ali ne kao izgovor nego dokaz da je "ljudski grešiti")
Lukoil će biti predstavljen u ovom tekstu jer je priča najkraća (samo dva ulja iz serije su u Srbiji i verovatno okolnim zemljama), NIS-u odavno “dugujem” opis nove serije (zapravo dugujem više sebi jer je tekst od pre 3 god. potpuno prevaziđen). Na kraju ali ne po značaju ide Modriča koja me je lepo iznenadila sa par noviteta, tako da desert ide uvek na kraju.
Ono što meni lično imponuje (dobro de, drago mi je, bolje rečeno) je činjenica da sam za sva tri proizvođača sa 90% pogodio šta će biti njihovi novi proizvodi. Naravno, nije to neka nauka, jer bi svako ko se iole ozbiljnije bavi uljima i tržištem takođe to prognozirao sa velikim procentom ostvarenja.
Pre svega ovo je GM dexos2 licencirano ulje. Uz to ima i zvaničnu API SN licencu. Namena mu je time usmerena na GM motore, pre svega one novije (od 2009.) ali i za starije twinport benzince i dizel motore sa DPF. Tu su i RN odobrenja (što je već pomalo diskutabilno koliko je korisno zbog viskoziteta ali za Zapad verovatno i jeste a to je cilj) a ostalo je “klasika”.
Nije bilo predviđeno za spajanje A3/B4 i C3 u ACEA verziji iz 2008. (kao onoj iz 2004.) ali jeste moguće uz graničnu vrednost TBN-a. Trebalo je da bude neuobičajeno ali je ispalo baš suprotno (veoma često); više o tome u sledećem tekstu (o Nisotec-u).
Tačka paljenja (Flash point), °C: 230
Tehničke karekteristike u skladu sa jednim modernim i vrhunskim uljem. Viskoznost za nijansu veća (SAE “5W-35”) kao i indeks viskoznosti. Na - 30°C je standard 5W ne samo ispunjen nego i neznatno premašen dok rezultat na pet stepeni nižoj temperaturi ipak ukazuje da ovo ulje nije za toliko niske temperature (već negde za do - 32°C, - 25°F). Ovi podaci uz tačku stinjavanja praktično ukazuju na primenu baznih ulja III grupe a ne pravih show me food trucks sintetičkih, što doduše nij

No comments:

Post a Comment